Haemme kentänhoitajia !

Haemme kentänhoitajia kaudelle 2024 Tornioon

Etsimme Green Zone Golfin golfkentälle kausityöntekijöitä kentänhoidon eri tehtäviin. Kenttä aukeaa olosuhteista riippuen toukokuun puolessa välissä. Työsuhde on kestoltaan 3-5kk.

Työtehtävät koostuvat erilaisista kentänhoito- ja kunnostustöistä; ruohonleikkaus, bunkkerien hoito, koneiden hoito- ja korjaustoimet sekä muut golfkentällä tapahtuvat työt. Työaika kesällä arkisin 6.00-14.00 ja syksymmällä pimeyden tullessa 7.00-15.00.

Etsimämme henkilöt ovat tunnollisia, oma-alotteisia ja huolellisia työntekijöitä, joilla on silmää ja motivaatiota pitää kenttä sekä koneet hyvässä kunnossa. Iso plussa on, jos löytyy kokemusta golfista ja ymmärrystä mitä mitkäkin golfkentän alueet ovat. Tietysti isona etuna myös työhön soveltuva koulutus esimerkiksi puutarha, maatalous tai kentänhoidon alalta. Tärkeintä positiivinen asenne työntekoon!

Tarjoamme sinulle hyvän työpaikan rennon työilmapiirin omaavassa työympäristössä. Tehtävän palkkaus on Golf-alan työehtosopimuksen mukainen, vaativuustaso A, muu Suomi. Tunnit 40h/viikko.

Vapaamuotoisen hakemuksen voi lähettää:

Kenttämestari Tornio Golf Oy Markku Haimila

markku.haimila@torniogolf.fi